اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

8 دلیل برای اینکه شما نباید فالوور و پسندیدن اینستاگرام را بخرید

این که آیا شما شغلی هستید که می خواهید حضور خود را به صورت آنلاین افزایش دهید ، یا یک تأثیرگذار هستید که امیدوارید در بین تمام استعدادها در اینستاگرام برجسته باشید ، داشتن تعداد مشخصی از دنبال کنندگان و پسندیدن های اینستاگرام می تواند رمز موفقیت باشد. در حالی که اینها ممکن است برای برخی فقط اعداد بی معنی باشند ، اما می تواند عامل تعیین کننده ای برای یک همکاری بالقوه با نام تجاری باشد.


با این حال ، برخی از افراد در حال عادت های بد هستند تا بتوانند هرچه سریعتر به مکان مورد نظر خود برسند. تبلیغاتی مانند "خرید فالوور اینستاگرام" ، "100٪ فالوور واقعی اینستاگرام" و "خرید لایک در اینستاگرام" در شبکه های اجتماعی شروع به کار کرده و می تواند برای کاربران جوان و تازه کار شبکه های اجتماعی بسیار وسوسه انگیز به نظر برسد.


مهم است که مارک ها و تأثیرگذارها به این تبلیغات تن ندهند و در عوض روی رشد ارگانیک حساب اینستاگرام خود تمرکز کنند. در حالی که ممکن است از خرید اولیه خود راضی باشید ، زیرا تعداد دنبال کنندگان شما صدها و بالقوه هزاران نفر افزایش می یابد ، اما ممکن است در دراز مدت به حساب شما آسیب برساند.

چگونه می توان حساب های جعلی اینستاگرام را مشاهده کرد

قبل از شروع کار ، یادگیری نحوه تشخیص حساب های جعلی / ربات مهم است. علائم معمول پیروان جعلی شامل عدم وجود عکس پروفایل ، نمایه خالی با پست کم یا بدون پست و عدم تعامل هوشمند است.


با این حال ، مشهورترین نشانه این است که این حساب نسبت به تعداد پیروان خود ، حسابهای بیشتری را دنبال می کند.


1. پیروان جعلی = نامزدی وجود ندارد

اگر بخواهید تعدادی دنبال کننده جعلی در اینستاگرام بخرید ، سریعاً متوجه می شوید که تأثیر مثبت آنها روی صفحه شما نیست. در حالی که ممکن است حساب شما از نگاه اول تاسیس شود ، پست های شما کاملاً درگیر تعامل واقعی کاربر نخواهد بود. این ممکن است موارد اعتبار را پرچم گذاری کند ، مخصوصاً اگر تأثیرگذار باشید.


دنبال کنندگان جعلی حتی ممکن است پست های شما را دوست نداشته باشند. در حقیقت ، حداکثر چیزی که ممکن است بتوانید از آنها دریافت کنید ، یک نظر "ارسال خوب" خودکار است. همانطور که کاربران و مارک ها پست های شما را غربال می کنند ، آنها به سرعت شروع به کشف حقیقت در مورد نمایه ظاهری شما می کنند که در ابتدا چشمگیر است. برای نشان دادن خود به عنوان یک تأثیرگذار موفق ، می خواهید به مارک های تجاری اثبات کنید که می توانید دقیقاً این کار را با تولید شواهدی از میزان بالای تعامل انجام دهید.


اگر یک صفحه مارک تجاری هستید که برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود از اینستاگرام استفاده می کنید ، هیچ پیروزی برای پیروان جعلی نخواهید داشت. در حالی که آنها ممکن است شما را دنبال کنند ، هرگز به چیزی که پست می کنید نگاه نمی کنند. این هیچ کمکی در فروش محصولات به مخاطبان هدف شما نخواهد کرد.

2. حساب شما در مقایسه با حساب های اصلی کمرنگ می شود

با گسترش موضوع تعامل ، حساب شما در مقایسه با آن حساب هایی که به ترتیب از نظر ارگانیک و معتبر ، دنباله های خود را ایجاد کرده اند ، تطابق نامناسبی خواهد داشت. این می تواند عامل ایجاد یا شکست برای برندی باشد که به دنبال کمپین بازاریابی تأثیرگذار بعدی خود است.


در اینجا میانگین نرخ تعامل برای حساب های واقعی Instagram با توجه به Markerly آورده شده است:


<1000 دنبال کننده به طور متوسط ​​حدود 8٪ تعامل دارند

1000 - 10،000 دنبال کننده به طور متوسط ​​4٪ تعامل دارند

10،000 - 100،000 followers به ​​طور متوسط ​​2.4٪ تعامل دارند

100000 - 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​1.8٪ تعامل دارند

> 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​1.7٪ تعامل دارند

اگر بخواهید برای هر پستی که می خواهید لایک های اینستاگرام را بخرید ، ممکن است حساب شما مشکوک به نظر برسد زیرا تعامل بسیار بیشتری نسبت به حساب های دارای همان تعداد فالوور خود خواهید داشت.


3. شما خطر دریافت نظرات نامناسب ربات را دارید

غالباً ، هنگام خرید فالوور و پسندیدن اینستاگرام ، در صورت وجود تعامل مشکوک دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال ، حساب های ربات ممکن است پست های شما را با نظرات به زبان های دیگری غیر از زبانهای مختلف پر کند ، به این معنی که شما نمی دانید چه چیزی می توانند بگویند. از محتوای توهین آمیز تا صریح ، این حساب های ربات می توانند هر چیزی را بیان کنند و نظارت بر آنها دشوار است.


این مورد در مورد نظرات "پست خوب" خودکار است که قبلاً به آنها اشاره کردیم. اگر می خواهید از حساب اینستاگرام خود برای اعلام برخی اخبار ناخوشایند ، مانند فوت یکی از عزیزان خود استفاده کنید ، ربات ها می توانند این نظرات خودکار را ارسال کنند که کاملاً برای پست نامناسب است - همچنین برای مخاطبان اصلی شما روشن می کند که پیروان جعلی دارید . وقتی حساب شما با سایر حساب های اینستاگرام مقایسه شود این کار نامناسب و غیرحرفه ای به نظر می رسد.

4. دنبال کنندگان خریداری شده هرزنامه را بهمراه خود بیاورید

اغلب ، پیروان خریداری شده همیشه ربات نیستند. در واقع ، آنها می توانند افراد واقعی باشند که از خوراک خود برای هرزنامه استفاده می کنند. هنگام ورود به این حساب های جعلی ، اساساً حساب خود را برای یک رشته پست های هرزنامه باز می کنید. این امر همچنین می تواند فراتر از حساب اینستاگرام شما گسترش یابد.


اگر آدرس ایمیل خود را هنگام خرید فالوورهای خود ارائه کرده اید ، یا آن را به سادگی در بیو خود ذکر کرده اید ، ممکن است ایمیل های "هرزنامه" نیز دریافت کنید که می تواند صندوق ورودی شما را مسدود کند.


اگر فکر می کردید که نمی تواند خیلی بدتر از این باشد ، پیروان اصلی خود را نیز در معرض هرزنامه قرار می دهید. پیروان شما ممکن است بی گناه این حساب های هرزنامه را دنبال کنند و سپس هرزنامه گسترش یابد. پس از پی بردن به ماهیت واقعی حساب های هرزنامه ، ممکن است این کاربران دنبال کردن فالو شما را از دست دهند و باعث از دست دادن پیروان واقعی و تعامل شما شوند.


5. اینستاگرام هوشمند است - پیروان جعلی را شناسایی و پاکسازی می کند

اینستاگرام مأموریت دارد تا اطمینان حاصل کند که هر یک از کاربران خود هنگام استفاده از این پلتفرم تجربه مثبت و لذت بخشی دارند. با این حساب ، اینستاگرام سخت تلاش می کند تا این حساب های جعلی را پیدا کند و از بین ببرد.


با انجام پاکسازی های منظم در سیستم عامل ، اینستاگرام این حساب های جعلی را جستجو و جستجو می کند تا سعی در حذف کامل آنها داشته باشد. اینستاگرام با داشتن تجربه های باورنکردنی دقیقاً می داند که باید به دنبال چه چیزی باشد.


اگر در پایان فقط برای حذف فالوورهای جعلی از اینستاگرام هزینه پرداخت کرده اید ، پولی را هدر داده اید که می توانست برای یک کمپین بازاریابی پرسود اینستاگرام هزینه کند.


6. شما در خلاف شرایط خدمات اینستاگرام خواهید بود

مانند هر پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام قوانین خاص خود را دارد که کاربران باید از آنها برای استفاده از پلتفرم اشتراک عکس استفاده کنند. اینستاگرام با توجه به شرایط خدمات خود ، مردم را از خرید فالوورهای جعلی منصرف می کند.


اگر خلاف این عمل کنید ، اینستاگرام نه تنها پیروان جعلی شما را پاکسازی می کند بلکه آنها حق دارند با نادیده گرفتن شرایط خدمات خود ، هر اکانتی را به حالت تعلیق درآورند. این کار در حساب شما بسیار ضعیف است.


ممکن است اولین باری که حساب شما به حالت تعلیق درآمده است از اینستاگرام اخطار بگیرید. با این حال ، اگر به این اقدامات غیر صادقانه ادامه دهید ، آنها برای بار دوم به شما هشدار نمی دهند و بلافاصله حساب شما را معلق می کنند.

7. پیروان جعلی به اعتبار تأثیرگذار شما آسیب می رسانند

اگر یک تأثیرگذار واقعی باشید ، به طور طبیعی دنبال کنندگان ، پسندیدن ها و نظرات را که به طور منظم وارد حساب شما می شوند خواهید دید. این مسئله با گذشت زمان اتفاق می افتد اما با ادامه پیشرفت در مسیر تأثیرگذاری خود ، به سرعت شروع به افزایش می کند.


با این حال ، اگر گوشه گوشه خود را کاهش دهید به امید رشد سریع تر ، این احتمال وجود دارد که تمام اعتباری که برای رسیدن به آن سخت تلاش کرده اید را از دست دهید.


اگر پیروان شما متوجه شوند که حساب شما از طرق مختلف غیرمعمول به نظر می رسد ، طبیعتاً در مورد صحت و اعتبار شما به عنوان یک تأثیرگذار سingال می کنند. همین مسئله در مورد حساب های برند نیز صدق می کند.


اگر حساب های شبکه های اجتماعی شما زیر سوال برود ، ممکن است افراد نسبت به سایر زمینه های کسب و کار شما مشکوک شوند. حتی اگر در کارهای دیگر تجارت صادق نباشید ، آنها ممکن است فکر کنند ، احتمال تأثیرگذاری یا تبدیل این کاربران به مصرف کنندگان را از بین می برند.


8. هیچ فایده ای در پیروان جعلی وجود ندارد

برخلاف پیروان اصیل که محصولات خریداری می کنند یا به طور فعال برند شما را تبلیغ می کنند و شما را به مشتریان دیگر ارجاع می دهند ، پیروان جعلی هیچ کاری از این دست نخواهند کرد. در عوض ، شما پول خود را برای حساب های خاموش هزینه خواهید کرد که هیچ گونه بازگشت سرمایه ای ندارند.


مارک هایی که می خواهند با اینفلوئنسرها کار کنند فراتر از اعداد موجود در سطح سطح هستند. آنها برای درک بهتر میزان مشارکت در اعماق بیشتری فرو خواهند رفت تا ببینند آیا تأثیرگذار مورد نظر برای فعالیت بازاریابی آنها ارزش دارد. آنها نه تنها به میزان تعامل تأثیرگذار اهمیت می دهند ، بلکه نمی خواهند با حساب های غیرقابل اعتماد خسته شوند.


به یاد داشته باشید ، با حذف فعالانه فالوورها و حساب های جعلی توسط اینستاگرام ، همچنین می توانید در هزینه هایی که می توانست در سایر اقدامات واقعی و واقعی بازاریابی سرمایه گذاری کنید ، ضرر کنید.

از کجا میتوان فالوور با کیفیت خرید ؟

بهترین وبسایتی که میتوان از آن فالوور با کیفیت اینستاگرامی که ایرانی و فعال نیز باشند فروشگاه فالوور اینستاگرام mrfallower میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد