اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرام چگونه کار می کند؟

در حال حاضر بیشتر یا بیشتر یا تقریباً همه از این "Instagram" (IG) استفاده می کنند و به عنوان یک مبتدی می خواهید نحوه کار برنامه عکس را بفهمید؟ یا مدت هاست که از کانال در حال رشد رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، اما به طور فزاینده ای در مورد دسترسی از دست رفته و شرکت تعجب می کنید؟ در راهنمای کوچک من سعی می کنم اولین قدم ها و همچنین چند ترفند پیشرفته دیگر را به شما ارائه دهم تا شما نیز به عنوان یک "Instagrammermer" به زودی سرگرم شوید.


اگر نتوانستم به سوالات شما با پست پاسخ دهم ، آنها را در نظرات یا از طریق اینستاگرام برای من بنویسید (dbroesel) و یا آنها را اینجا اضافه می کنم یا برای پست دیگری جمع می کنم.


در زیر من تجربه خود را با سیستم عامل Android شرح می دهم. این برنامه تقریباً در iPhone کاملاً یکسان عمل می کند ، ممکن است موارد تنظیم شده 100٪ در همان مکان نباشد. اما شما آن را پیدا خواهید کرد ، من از آن مطمئن هستم.


او ورود به اینستاگرام

برنامه مبتنی بر عکس اینستاگرام از سال 2012 بخشی از فیس بوک است. در اصل ، می توانید از هر دو به طور مستقل از یکدیگر استفاده کنید ، اما برای اینکه بتوانید طیف گسترده ای از عملکردها مانند خرید اینستاگرام را ارائه دهید ، در صورت لزوم ، به یک نمایه فیس بوک نیاز دارید. اما این در حال حاضر پیشرفته است و بعداً به آن باز خواهم گشت.

تلفن هوشمند یا تبلت لازم است! Instagram یک برنامه است ، به عنوان مثال تصاویر و فیلم ها را نمی توان از طریق مرورگر اینترنت در رایانه رومیزی در نمایه شما بارگذاری کرد. اساساً ، می توانید مستقیماً با برنامه IG عکس بگیرید یا آنها را از گالری تلفن همراه خود بارگذاری کنید و در صورت لزوم ، فیلتر عکس مورد نظر خود را اضافه کنید. مهم: فیلم هایی که بارگذاری می کنید ممکن است بیش از 1 دقیقه نباشند.


ترفند مبتدی: اگر تلفن هوشمند شما دوربین خوبی ندارد ، می توانید با کشیدن عکسها از سیستم یا دوربین SLR خود در اینستاگرام ، آنها را از کارت حافظه به کامپیوتر بکشید و در Dropbox یا OneDrive که توسط هر دو طرف مشترک است ذخیره کنید. از تلفن خود به آن دسترسی پیدا کنید ، بله!


پیگیری ، جدول زمانی و تعامل

من فرض می کنم که قبلاً وقتی با این دستورالعمل ها روبرو شدید یا به دنبال آنها بودید ، توانسته اید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید. اکنون کلمه جادویی محتوا و شبکه است. اگر با پروفایل فیس بوک خود وارد شده باشید ، احتمالاً مخاطبین شما به شما پیشنهاد می شوند یا دوستانی که حساب شما را به عنوان جدید به شما پیشنهاد داده اند پس از مدت کوتاهی دنبال می شوید (نگران نباشید ، هیچ کس شما را نمی دزد ؛-)).


نقطه شروع برنامه به اصطلاح جدول زمانی شماست. این شامل تصاویر / فیلمهای نمایه / حسابهایی است که دنبال می کنید ، و همچنین مشارکتهای پشتیبانی شده. در ابتدای اینستاگرام ، جدول زمانی به صورت تقویمی ساخته شد ، که یک امتیاز بزرگ محبوب بود. از آنجا که فیس بوک الگوریتم ها را دوست دارد ، یکی از این موارد نیز از زمان تصاحب در اینستاگرام معرفی شده و تصاویر مطابق با ارتباط ظاهر می شوند. این بدان معناست که "به میل خود" نیست ، گرچه گاهی اوقات ممکن است شما این معنی را داشته باشید. برای تأثیرگذاری بر محتوای جدول زمانی خود به روشی خاص ، تعامل لازم است!


حسابهای مورد علاقه و الهام بخش شما را دنبال کرده و جستجو کنید. اما بالاتر از همه: تعامل! یعنی با دو ضربه سریع روی عکس مربوطه (مانند ضربه زدن روی نماد قلب زیر) به آنها یک پسندیدن بدهید یا به شرح پست / عکس نظر علاقه مند بدهید. اگر برای مدتی تعامل با محتوای حساب های خاص را متوقف کنید ، آنها به تدریج از جدول زمانی شما ناپدید می شوند. این بیش از شرمساری برای هر دو طرف است. بنابراین ، با محتوایی که دوست دارید تعامل کنید. اگر محتوای آنها را دوست ندارید ، چرا باید حساب های دیگر را دنبال کنید؟

نظر بدهید و پاسخ دهید

در اینستاگرام ، عملکرد نظر کمی متفاوت از فیس بوک کار می کند ، حداقل در ابتدا اینگونه بود. اگر در زیر تصویر حساب کاربری نظر دهید ، او اعلانی دریافت می کند. پاک کردن برای اینکه شما از یک پاسخ مطلع شوید ، ضروری است که نام @ خود را در آن ذکر کنید. درغیر اینصورت فقط یک نظر در زیر تصویر است و متأسفانه هیچ وقت پاسخ خود را پیدا نخواهید کرد ، حداکثر تصادفی.


خوشبختانه دکمه Reply برای مدتی وجود داشته است ، بنابراینname با کلیک بر روی آن به طور خودکار از قبل استفاده می شود. یک اشتباه تازه کار که متأسفانه برخی هنوز مرتکب می شوند. می تواند منجر به سو mis تفاهم احمقانه شود.


در واقع منطقی است: رسانه های اجتماعی برای تبادل اجتماعی / شخصی در نظر گرفته شده اند. این بدان معناست که اگر با دیگران ارتباط برقرار نکنید ، حساب شما به عنوان ارتباط کمتری طبقه بندی می شود و بنابراین در جدول زمانی پیروان شما نمایش کمتری دارد یا به سختی نمایش می یابد.


نمایه و تصاویر اینستاگرام شما

یکی از همکاران عزیز اخیراً از من پرسید: "و چگونه دیگران را وادار می کنم که مرا دنبال کنند؟". پاسخ به این س alreadyال از قبل شغل ایجاد کرده و می تواند عصرها را پر کند. اما به طور قطع می توانم به شما بگویم: اگر چیزی ارسال نمی کنید و چیزی نشان نمی دهید ، چرا باید شما را دنبال کنند؟ اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام فعال باشید و فقط منفعل نباشید ، به این فکر کنید که حساب کاربری شما باید برای چه چیزی باشد؟ آیا شما یک سرگرمی خاص ، طاقچه یا حتی شرکتی دارید که نمایه برای آن ایجاد شده باشد؟


خصوصی ، شخصی یا شغلی؟

اگر تصمیم گرفته اید که نمی خواهید هیچ محتوایی را به اینستاگرام اضافه کنید ، اما فقط می خواهید الهام خصوصی خود را از برنامه رسانه های اجتماعی بگیرید ، می توانید نمایه خود را نیز به صورت خصوصی تنظیم کنید. در نمایه خود در بالا سمت چپ سه نقطه را پیدا می کنید که شما را به سمت تنظیمات هدایت می کند. به پایین بروید و "تغییر به حساب خصوصی" را پیدا خواهید کرد.


حساب خصوصی به معنی:


محتوای شما عمومی نیست ، بلکه فقط برای شما و پیروان تأیید شده شما قابل مشاهده است

اگر حساب های دیگر می خواهند شما را دنبال کنند ، ابتدا باید آن را درخواست کنند ، شما می توانید آن را بپذیرید یا رد کنید

می توانید هشتگ های خود را ذخیره کنید زیرا تصاویر / فیلم های شما در معرض دید عموم نیستند و محتوای شما در زیر هشتگ ها ظاهر نمی شود

هر زمان خواستید می توانید آن را به یک حساب شخصی (عمومی) تغییر دهید

هنگام ورود به اینستاگرام ، یک حساب شخصی یا عمومی به طور پیش فرض تنظیم می شود. یعنی:


مشارکت های شما در خبر / نمایه شما به صورت عمومی قابل مشاهده است

هرکسی می تواند شما را دنبال کند

می توانید مطالب خود را هشتگ کنید تا بتوانید آن را پیدا کنید

می توانید از 100 دنبال کننده به یک حساب کاربری بروید

حساب تجاری چیست؟


نمایه تجاری اینستاگرام اساساً رایگان است

شما آماری ، به اصطلاح بصیرت ، درباره تصاویر و ارسالهای خود دریافت خواهید کرد

علاوه بر توضیحات نمایه معمول خود ، می توانید اطلاعات تماس مانند آدرس پست الکترونیکی ، شماره تلفن یا دستورالعمل ها را برای خود یا شرکت خود ذخیره کنید

پیش نیاز ارائه خرید در اینستاگرام

هشتگ ها

هاش چی؟ هشتگ یا چندین هشتگ هیچ ارتباطی با کوکی های هش یا موارد مشابه ندارند ، اگرچه ممکن است به روشی خاص نیز اعتیاد آور باشند. شوخی کردم # اصطلاحات قبل از هش برای خلاصه کردن تصاویر یا پست ها در دسته های مشابه استفاده می شود. با هشتگ های موجود مانند #Bookstagram یا #Katzenliebe هزاران عکس / فیلم با موضوع مرتبط پیدا خواهید کرد. اینگونه افراد دیگر همفکر و دیگران و شما و حساب شما را می یابند. اما شما همچنین می توانید خود را ایجاد کنید.


در اینستاگرام ، حداکثر 30 هشتگ برای هر پست امکان پذیر است. اما مراقب باشید: حتی اگر از هشتگ های زیادی استفاده می کنید ، این به این معنی نیست که تصویر شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا "بیشتر دیده می شود". این ضربه همچنین می تواند نتیجه معکوس * چشمک زدن * را بدهد. هشتگ پرتاب نباشید و در واقع فقط از اصطلاحاتی استفاده کنید که تصویر و محتوا / متن شما را به طور مناسب توصیف می کنند.


داستانهای اینستاگرام

از آگوست 2016 ، عملکرد جدید "Stories" در اینستاگرام وجود دارد. می توانید آن را در صفحه Timeline (خانه کوچک) در گوشه بالا سمت چپ به عنوان نماد دوربین پیدا کنید. در آنجا می توانید تصاویر و فیلم ها (در قالب عمودی) را بارگذاری کنید ، که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. با این حال ، همیشه می توانید آن را خودتان حذف کنید. روی آن ضربه بزنید و گزینه پخش جریانی بی انتها ، یک تصویر عادی ، یک فیلم بومرنگ (حلقه 3 ثانیه ای) ، یک فیلمبرداری بدون هندزفری به مدت 15 ثانیه ، ابزار فیلمبرداری superzoom ، عملکرد فوکوس و عقب باز می شود. فقط آن را امتحان کنید و به سرعت خواهید فهمید که از کدام عملکرد می توانید برای کدام تجربه استفاده کنید.


صفحه را به سمت بالا بکشید و می توانید تصاویر یا فیلم هایی را که قبلاً گرفته اید (حداکثر 15 ثانیه) از گالری خود بارگذاری کنید. در بالا سمت راست گزینه متن ، مداد یا برچسب های خنده دار را دارید. هنگامی که عکسی را انتخاب کردید ، "از پایین به بالا" دوباره "صفحه را بکشید" و منوی دیگری باز می شود ، با استفاده از آن می توانید هشتگ ، gif ، مکان خود و نظرسنجی را به تصویر یا فیلم اضافه کنید. با کش رفتن از راست به چپ می توانید یک فیلتر را از دست بدهید.


علاوه بر این که آن را به داستان خود اضافه می کنید و با "ارسال به" می توانید آن را از طریق پیام مستقیم خصوصی برای مخاطب ارسال کنید. وقتی آن را به استوری خود اضافه کردید ، یک دایره رنگی در اطراف تصویر نمایه شما ظاهر می شود.

آموزش مبتدی اینستاگرام

همانطور که مشاهده کردید ، می توانید چیزهای زیادی درباره عملکردهای اصلی برنامه مبتنی بر تصویر بگویید. امیدوارم راهنمای کوچک من بتواند به شما کمک کند کمی شروع کنید. فقط باید خیلی تلاش کنید ، از دیگران الهام بگیرید و تفریح ​​را فراموش نکنید. اگر تمایل به ارسال پستی برای کاربران پیشرفته اینستاگرام دارید ، به من اطلاع دهید. شاید حتی شما یک موضوع در نوک زبان خود داشته باشید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد