اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

اینستاگرامی ها

چگونه فیلم را در اینستاگرام بارگذاری کنیم؟

آیا هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ، به فیلم جالبی برخوردید ، اما وقت نکردید که تماشای آن را تمام کنید؟ آیا می دانید می توانید ویدئویی را در اینستاگرام بارگذاری کنید تا هر زمان که خواستید می توانید آن را به صورت آفلاین تماشا کنید؟ در این آموزش اختصاص داده شده به شما آموزش نحوه مدیریت محتوا و انتشارات آن در اینستاگرام ، نحوه کار با یا بدون یک برنامه خاص را توضیح می دهیم!

بدون برنامه خاص ، ویدیو را در اینستاگرام بارگذاری کنید

روی پست ویدیویی که می خواهید بارگیری کنید ، روی سه نقطه عمودی در بالای سمت راست پست کلیک کنید

در کادر گفتگویی که در صفحه ظاهر می شود ، روی کپی پیوند ضربه بزنید.

سپس مرورگر اینترنت تلفن هوشمند خود را باز کرده و به Downloadgram بروید. پیوند را در فضای ارائه شده جایگذاری کنید ، سپس روی بارگیری کلیک کنید.

برای بارگیری فیلم ، فقط دکمه بارگیری ویدیو را فشار دهید.

سپس می توانید فیلم خود را در تلفن خود پیدا کرده و هر زمان که بخواهید به صورت آفلاین تماشا کنید.


بارگیری ویدیو از اینستاگرام با Video Downloader برای اینستاگرام

ابتدا برنامه Video Downloader for Instagram را از فروشگاه Apple یا Google Play بارگیری کنید. در اینستاگرام ، ویدیویی را که می خواستید ذخیره کنید پیدا کنید و روی سه نقطه عمودی در بالای سمت راست پست ضربه بزنید

روی کپی پیوند کلیک کنید.

برنامه Video Downloader for Instagram را باز کرده و پیوند را در قسمت داده شده جایگذاری کنید. سپس بر روی دکمه Paste کلیک کنید.

این فیلم اکنون در تلفن شما موجود است. سریع و موثر! یادآوری کوچک: اگر شما حق دارید یک ویدیوی اینستاگرام را برای استفاده شخصی خود بارگیری کنید ، به هیچ وجه به شما اجازه نمی دهد با تظاهر به نویسندگی خود آن را توزیع کنید.


اگرچه خطوط مالکیت عکس و فیلم با ظهور شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای تار می شوند ، اما بهتر است به کار دیگران احترام بگذاریم. در ضمن ، می توانید فیلم خود را در هر کجا که هستید ، با یا بدون اتصال به اینترنت مشاهده کنید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد